Je legt je klanten niet alleen graag in de watten als ze in jouw praktijk zijn. Je geeft ook advies voor na de behandeling, over hoe de huid thuis het beste verzorgd kan worden. Het herhalen van behandelingen is belangrijk om het effect te behouden, net als de skincare die jouw klant thuis doet.
Het runnen van een schoonheidssalon behelst veel meer dan jouw klanten helpen. Denk maar aan de administratie, je marketing en communicatie, het vinden van nieuwe klanten en het behouden van je bestaande klanten. Het is belangrijk om jouw klanten in de watten te leggen en het hoogst mogelijke resultaat te behalen. Het volgen van trainingen en het toepassen van de juiste behandeling is één, de aftercare voor jouw klanten is twee.
AMS staat voor comfortabele skincare met een luxe uitstraling. Dat jij een eerlijke marge hebt van 50% is natuurlijk ook niet onbelangrijk. Hoe fijn is het dat je met de behandelingen van AMS ook meteen behandelkaarten krijgt, zodat je in jouw praktijk stap voor stap de juiste handelingen uitvoert. En hoe fijn is het om jouw klanten een eigen behandelkaart mee te kunnen geven. Waarop staat welke handelingen ze thuis stap voor stap kunnen uitvoeren om het resultaat maximaal te houden. Een kaart die niet alleen inhoudelijk helemaal klopt, maar er ook gewoon mooi uitziet. Of het nu om een reinigende, voedende, kalmerende of stimulerende behandeling gaat: voor elke behandeling is er een overzichtelijk stappenplan voor thuis. Dát maakt dat jouw bestaande klanten tevreden blijven!